LM 5155PŁYN DO CZYSZCZENIA WTRY. 5L
SILNIKI DIESLA (DO URZĄDZENIA JETCLEAN)
NGK FR4ŚWIECA ZAPŁONOWA
SWIECA ZAPLONOWA FR4
ASH 112-5PK1800PASEK MICRO-V
BIZ 8007BIZOL ŚRODEK DO CZYSZCZENIA DIESELA PRO DIESEL SYSTEM CLEAN+ P60 5L
Wysoce skuteczny dodatek do paliwa. Skutecznie czyści i zapobiega korozji w układzie paliwowy. Pojemność 5L.
BLP AD05R1800PASEK MICRO-V 5PK1800
Długość [mm] | 1800 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Liczba żeber | 5 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
DAY 5PK1800PASEK MICRO-V
DEN K16TTSWIECA ZAPLON TWIN TIP
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Odstęp elektrod [mm] | 1 |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Średnica [mm] | 14 |
dla numeru OE | 1WT2 18 110 |
Technika połączeń | Solid SAE |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 43 |
Ciężar brutto [g] | 46 |
artykuł alternatywny | IK16TT, IK16 |
FAG 713668070LOZYSKO KOLA ZESTAW PRZOD L/P
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 |
Szerokość 1 [mm] | 19 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 25 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 52 |
Szerokość 2 [mm] | 19,3 |
K2 W325OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY K2 DIESEL DICTUM 500ML
Uniwersalny preparat usuwający wszystkie zabrudzenia oraz nagary tworzące się w układzie paliwowym silników wysokoprężnych. Rozpuszcza osady tworzące się w pompach wysokiego ciśnienia, listwach wtryskowych, wtryskiwaczach oraz pompo-wtryskiwaczach.
LM 20452SRODEK DO CZYSZ.UKL.DIESEL 0,5L
LM 2666OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 0,5L
Diesel Spulung. Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika, stukami w silniku. Zapobiega korozji. Zapewnia wysoką niezawodność części.
CLEAN MOT 300MLMOTUL OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY 300ML DIESEL SYSTEM REINIEGER
VAL 890605OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY VALVOLINE 300ML
Diesel Spulung. Usuwa osady jakie gromadzą się we wtryskiwaczach, pompie wtryskowej, w komorze spalania. Rozwiązuje problemy związane z nierównomierną pracą silnika, stukami w silniku. Zapobiega korozji. Zapewnia wysoką niezawodność części.