3RG 83400KOREK MISY OLEJU
| Wymiar gwintu | M22 x 1,50 |
| Długość gwintu [mm] | 18,30 |
| Rozmiar klucza | 10 |
MAP 83400ZAWÓR AGR
CITROËN C4 COUPE (LA_), C4 I (LC_), C5 I BREAK (DE_), C5 I (DC_), C5 II BREAK (RE_), C5 II (RC_), C8 (EA_, EB_), EVASION GROßRAUMLIMOUSINE (22, U6), JUMPY PRITSCHE/FAHRGESTELL (BU_, BV_, BW_, BX_), JUMPY (U6U_), XSARA BREAK (N2), XSARA COUPE (N0), XSARA (

COR 220067HKOREK MISY OLEJU
| Długość [mm] | 13 |
| Wymiar gwintu | M 22 x 1,50 x 10 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Rozmiar klucza | 12 |
DEL BF609BEBEN HAM
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 220 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulca [mm] | 40 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 114,3 |
| Całkowita wysokość bębna hamulca [mm] | 59 |
| Średnica zewnętrzna bębna hamulca [mm] | 262 |
| Liczba otworów | 5 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 62 |
FA1 257.809.001KOREK MISY OLEJU OAS104 M22X1.5 L=10
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość [mm] | 10 |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 846.760.100 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
VAL 301545KLOCKI HAM FIRST
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| system hamulcowy | TRW |
| Szerokość [mm] | 145 |
| Wysokość [mm] | 62,8 |
| Grubość [mm] | 18,2 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
| Informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą |
| Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
| Numer WVA | 23099 |
| Ciężar [kg] | 2,36 |
VAL 598545KLOCKI HAM. VIVARO TRAFIC
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| system hamulcowy | LUCAS |
| Szerokość [mm] | 145 |
| Wysokość [mm] | 62,4 |
| Grubość [mm] | 18,4 |
| Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia |
| Informacja uzupełniająca | bez podkładki wytłumiającej |
| Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
| Numer WVA | 23099 |
| Ciężar [kg] | 1,965 |
3RG 83401KOREK MISY OLEJU
| Rozmiar klucza | 10 |
| Wymiar gwintu | M22 x 1,50 |
| Długość gwintu [mm] | 18,30 |
COR 220047HKOREK MISY OLEJU
| Długość [mm] | 18 |
| Wymiar gwintu | M 22 x 1,50 x 14 |
| Rodzaj połączenia | Torba |
| Rozmiar klucza | 10 |
COR 220107SKOREK MISY OLEJU M22X1.5 FORD/OPEL
(2 PODKŁ.) ALFA/FORD/OPEL/RENAULT
| Długość [mm] | 18 |
| Wymiar gwintu | M 22 x 1,50 x 14 |
| Rodzaj połączenia | Blister |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
COR 220133SKOREK MISY OLEJU
(2 PODKŁ.) CITROEN/FIAT/PEUGEOT
| Wymiar gwintu | M 22 x 1,50 |
| Rodzaj połączenia | Blister |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FA1 257.803.001KOREK MISY OLEJU OAS108 M22X1.5 L=9
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 846.760.100 |
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość [mm] | 9 |
FA1 257.803.011KOREK MISY OLEJU OAS108 M22X1.5 L=9
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość [mm] | 9 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FA1 257.809.011KOREK MISY OLEJU OAS104 M22X1.5
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość [mm] | 10 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FA1 445.410.001KOREK MISY OLEJU OAS080 M22X1.5 L14
FIAT/VOLKSWAGEN (PODKŁADKA FI 846760)
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość [mm] | 14 |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 846.760.100 |
| dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 633.290.100 |
| Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
FA1 445.410.011KOREK MISY OLEJU OAS080 M22X1.5 L14
..
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość [mm] | 14 |
| Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FA1 445.410.021KOREK MISY OLEJU OAS080 M22X1.5 L=14
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość [mm] | 14 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| alternatywnie |
FAST FT94713KOREK MISY OLEJU DUCATO 06-
| Długość [mm] | 18 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FAST FT94717KOREK MISY OLEJU DUCATO 02- 2.5 D

| Długość [mm] | 18 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
FE 37944KOREK ŚRUBA SPUSTU OLEJU + PODKŁADKA
KOREK ŚRUBA SPUSTU OLEJU + PODKŁADKA DUCATO
| Długość [mm] | 18 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 27 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M22 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 11,5 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 15 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
MAP 95927SCREW PLUG, OIL SUMPTHREAD SIZE: M22X1,5 THREAD LENGTH [MM]: 9 MM
MAP 95960SCREW PLUG, OIL SUMPTHREAD SIZE: M22X1,5 THREAD LENGTH [MM]: 10 MMLENGTH [MM]:

| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 10 |
| Długość [mm] | 10 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
MC 05441KOREK MISY OLEJU
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Wymiar gwintu | M22x1,5 |
| Masa [g] | 30 |
| Długość gwintu [mm] | 10 |
NTY BKM-CT-001KOREK MISKI OLEJOWEJ
CITROEN JUMPER, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER / M22 X 1,5/
| Wymiar gwintu | M22X1,5 |
| Numer seryjny | BKM-CT-001 |
| Rozmiar klucza | 10 |
TOP 207581KOREK MISY OLEJU
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
| Wymiar gwintu | M 22 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |